napi akciók

Ügyfélszolgálat

76/506-100

0
Kosár

Általános szerződési feltételek

Általános szerződési feltételek

1. A szerződési feltételek alapfogalmai
2. Webáruház szerződési feltételek célja:
3. A Webáruház-szolgáltatás:
4. A Webáruház szerződés létrejötte és módosítása:
5. A vásárló jogai és kötelezettségei:
6. Adatvédelem, adatbiztonság:
7. Záró rendelkezések

1. A szerződési feltételek alapfogalmai

--------------------------------------------------------------------------------

1.1 Szolgáltató adatai

Agroker Áruház Kft.
Székhelye: 6000 Kecskemét, Gólya u. 13.

Képviselője: Budai László
Email ügyfélszolgálat: info@agrokeraruhaz.hu
Adóigazgatási azonosítószám: 14498213-2-03
Cégjegyzékszám: 03-09-116942

Nyilvántartásba vevő szerv megnevezése: Bács-Kiskun Megyei Bíróság

Tárhely szolgáltató adatai

COL Directinfo Kft.
Képviselője: Lengyel László
Székhely: 1147 Budapest, Gyarmat utca 99/b.
Adóigazgatási azonosítószám: 11722539-2-42
Cégjegyzékszám: 01 09 931683
telefonszám: +36 1 273 1616
Email cím: iroda@directinfo.hu

1.2 A vásárló, vagy megrendelő

Aki a Webáruház-szolgáltatást igénybe veszi, azaz a www.agrokeraruhaz.hu internetes felületén regisztráltatja magát és e felületen keresztül árut, szolgáltatást megrendel, vásárol.


1.3 Szállítók adatai

1.3.1 50 kg-os tömeg alatt a DPD Hungária Kft., 50 kg-os felett a Magyar Posta Zrt. (MPL) áruinkat a vele kötött szerződés értelmében a saját általános szerződési feltételei alapján szállítja a „szállítás/fizetés” menüpont alatt megtekinthető díjak mellett.


2. Webáruház szerződési feltételeinek célja

--------------------------------------------------------------------------------

Az Agroker Áruház Kft. a Webáruház szerződési feltételeit azért adta ki, hogy ebben részletesen szabályozza a Webáruház-szolgáltatással és annak igénybevételével kapcsolatos feltételeket, a szolgáltató és a vásárló jogait, kötelezettségeit és egyéb, a Webáruház-szolgáltatással összefüggő lényeges körülményeket.

A Webáruház szerződési feltételei az Agroker Áruház Kft. és a vele szerződéses kapcsolatba lépő vásárló között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazzák. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően, a szolgáltató Webáruház tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.

2.1 A Webáruház szerződési feltételek közzététele

A Webáruház szerződési feltételek vásárló által történő elfogadása a Webáruház-szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A feltételek elfogadásának minősül, ha a vásárló a szolgáltatást igénybe veszi, azaz regisztrálja magát.

2.2 A Webáruház szerződési feltételek hatálya

Az Agroker Áruház Kft. fenntartja a jogot, hogy a Webáruház szerződési feltételeket részben, vagy egészben bármikor módosíthatja. A Webáruház szerződési feltételek és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. A Webáruház szerződési feltételek mindaddig hatályban maradnak, amíg a Webáruház-szolgáltató a Webáruház-szolgáltatást biztosítja, illetve a megszűnés előtt kezdődő, de még lezáratlan ügyekre, azok lezárásáig.

3. A Webáruház-szolgáltatás

--------------------------------------------------------------------------------

Az Agroker Áruház Kft. a vásárló részére az alábbi feltételek szerint nyújtja a Webáruház-szolgáltatást.

3.1 A Webáruház-szolgáltatás területi hatálya

A Webáruház-szolgáltató által fenntartott adathálózati kezelői felület az adathálózat (internet) sajátosságai miatt mind belföldről, mind külföldről elérhető. Az Agroker Áruház Kft. azonban kizárólag a Magyar Köztársaság területére címzett megrendeléseket fogad el. A Magyar Köztársaság területén kívüli postai, illetve egyéb címre történő szállítás tehát nem lehetséges.

3.2 A regisztrációhoz szükséges adatok

Személyes információk
Vezetéknév
Keresztnév
E-mail cím (felhasználói belépéshez)
Mobiltelefon szám
Jelszó
 

3.3 Rendeléshez szükséges további adatok

Szállítási cím
Irányítószám
Város
Utca neve
Házszám
Számlázási cím
Cég neve
Irányítószám
Város
Utca neve
Házszám

3.4 az Agroker Áruház Kft. a fent említett adatok tárolásával kapcsolatban a következő nyilatkozatot teszi

A vásárló a jelen ÁSZF elfogadásával az adatok tárolására, archiválására, és kezelésére a Agroker Áruház Kft. .-t bízta meg, aki vállalta az adatok bizalmas kezelését, azokat a fennálló jogviszony alapján harmadik félnek nem adja ki, és szerverein biztonságosan tárolja.

4. A Webáruház szerződés létrejötte és módosítása

--------------------------------------------------------------------------------



4.1 Általános jellemzők

A szerződés a szolgáltató Internetes felületén történő regisztrációval, a jelen szerződési feltételek elfogadásával jön létre. A Webáruházban való vásárlás feltétele a regisztráció. A megrendelések akkor jönnek létre, amikor a vásárló a megrendelést végső formájában jóváhagyja. Az Agroker Áruház Kft.  fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a regisztráció adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, az adatokat törölje, és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse.

4.2 Regisztráció

A Webáruház-regisztráció során a vásárló adatai megadása után rendelkezik a rendelés leadásának képességével. A vásárló a termékkínálatból bejelentkezés nélkül szabadon válogathat, azokat kosarába helyezheti. A vásárló felhasználói nevével és jelszavával tud bejelentkezni a boltba, ezután a bejelentkezés nélkül kosarába gyűjtött termékeket megvásárolhatja. A vásárlás megtörténik a honlapon levő, erre szolgáló gomb alkalmazásával.

4.3 Megrendelés módosítása, törlése

A 2001 évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a megrendelő felé azonnal értesítést küld a webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Amennyiben a megrendelőhöz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a megrendelő ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. Az Agroker Áruház Kft. a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a megrendelőnek rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a megrendelő e-mailben értesítést kap a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen (az ügyfélszolgálat elérhetőségein) van lehetőség rendelésének visszavonására, melyet a következő irányelvek alapján tud az Agroker Áruház Kft. ügyfélszolgálata elfogadni, vagy visszautasítani:

Készpénzes fizetéssel futárszolgálattal kézbesítés esetén, a futárszolgálatnak át nem adott rendelésekre elfogadhatja. Amennyiben a futárszolgálat átvette a Agroker Áruház Kft. .-től a kiszállításra kerülő termékeket, akkor ezzel a jogával a kézbesítéskor élhet.

Bankártyával történő fizetés esetén a rendelés visszavonását a készpénzes fizetés szabályai szerint fogadhatja el, avval a kitétellel, hogy az átutalt pénzt 30 napon belül téríti vissza a megrendelőnek, valamint a banki tranzakciók során keletkezett költségeket ebben az esetben a megrendelőre hárítja, levonva e költségeket a visszautalt pénzből.

4.4 Fizetési feltételek

A vásárló a vásárolt áru és szolgáltatás ellenértékét elektronikus úton (bankkártyával) a megrendelés leadásakor, vagy a futárnak az áru átvételekor készpénzben, vagy az Agroker Áruház Kft. bankszámlájára való közvetlen átutalással teljesíti. Az Agroker Áruház Kft. a készpénz átvételéről számlát állít ki. A vásárló a megrendelés összes tételét egyben átveheti, vagy a teljes megrendelés átvételét megtagadhatja. Amennyiben a rendelés átvételét megrendelő megtagadja, az Agroker Áruház Kft. fenntartja a jogot, hogy a megrendelő regisztrációját megszüntesse, valamint esetlegesen közben leadott rendeléseit érvénytelenítse, egyéni mérlegelés alapján.

Az Agroker Áruház Kft. az adott fizetési mód igénybevételéért a fizetési móddal összefüggésben felmerült, általa viselt költséget meghaladó díjat nem számít fel.


4.5 Sikertelen kézbesítés esetén

Általános kiszállítási határidőnél a szállító két alkalommal kísérli meg a megrendelt áruk átadását. Ezután a Megrendelő további 5 napig átveheti a termékeket a megjelölt postai kézbesítőhelyen. Amennyiben ezt nem teszi meg, megrendelést az eladó érvénytelennek nyilvánítja és az áru visszaérkezését követően törli.

4.6 Rendeléskövetési szolgáltatás

A rendeléssel kapcsolatos kérdéseiről az ügyfélszolgálat nyújt tájékoztatást.

5. A vásárló jogai és kötelezettségei

--------------------------------------------------------------------------------

5.1 Az elállás joga

A vásárlónak az átvételtől számított 14 napig jogában áll a megrendelt terméket a szolgáltató részére elállni, és az elállástól számított 14 napon belül a szolgáltató részére hiánytalanul visszaküldeni. A 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet értelmében a visszaküldés költségei a vásárlót terhelik. A vitás esetek elkerülésére a visszaküldött árukat tartalmazó csomag felbontásáról videó felvételt készít. Az Eladó köteles az áru ellenértékének, az igazolhatóan felmerült költségek levonása utáni összegét a csomag kézhezvételétől számítva 30 napon belül visszajuttatni a vásárlónak. Az elállási jog a szerződéskötés és a termék átvétele közötti időben is fennáll. Elállás esetén a szolgáltató nem köteles visszatéríteni a fogyasztónak az emelt díjú fuvarozásból eredő többletköltségeket, csak a normál fuvarozási díjat.

Amennyiben valamely terméknél - annak jellege miatt - nem lehetséges elállni a szerződéstől, azt a termék ismertetőjénél külön feltüntetjük.

Az elállási nyilatkozat ajánlott mintáját csatoljuk. Az ajánlott mintától eltérő szöveg használata nem jelenti azt, hogy az elállás érvénytelen lenne: az elállást a szolgáltató érvényesnek tekinti, ha az elállási szándék világosan és egyértelműen kiderül a vásárló nyilatkozatából, és a terméknél - annak jellege miatt - lehetséges az elállás.


5.2 az Agroker Áruház Kft. esetleges kára

Amennyiben a visszahozott áruról vélelmezzük, hogy károsodott, és ez a károsodás a nem rendeltetésszerű használat miatt következett be, a fenti rendelet értelmében, a termékben okozott értékcsökkenés megtérítését az Agroker Áruház Kft. követelheti a megrendelőtől. Felek a csomag károsodásának bizonyításaként kölcsönösen elfogadják az Eladó által, az áru felbontásakor készített video felvételt.
 
5.3 Szavatosság és jótállás
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 151/2003. (IX.22.) sz. kormányrendeletben, továbbá az egyéb hatályos jogszabályokban foglaltak az irányadóak.

Kellékszavatosság

A Szolgáltató, mint kötelezett a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik.

Kellékszavatossági igénye alapján a Vevő, mint jogosult választása szerint

a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy

b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A kötelezett akkor nem tud eleget tenni a kijavítási vagy kicserélési kötelezettségének, ha a kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve nem tudja elvégezni.

A jogosult a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a kötelezettnek megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

A bíróság a jogosult kérelméhez nincs kötve, de nem kötelezhet olyan kellékszavatossági jog teljesítésére, amely ellen mindegyik fél tiltakozik.

A jogosult a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a kötelezettel közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a jogosult felelős.

A jogosult kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el. Ha a szerződés tárgya használt dolog, a felek rövidebb elévülési időben is megállapodhatnak; egy évnél rövidebb elévülési határidő ebben az esetben sem köthető ki érvényesen.

Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a jogosult a dolgot rendeltetésszerűen nem tudja használni.

A dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik.

A jogosult kellékszavatossági jogait az ugyanabból a szerződésből eredő követeléssel szemben kifogásként akkor is érvényesítheti, ha a kellékszavatossági igény elévült.

A szavatossági igényt a szolgáltatott dolog minden olyan hibája miatt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, amely a megjelölt hibát előidézte. Ha a jogosult a szavatossági igényét a dolognak - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a dolog egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a kötelezettet terhelik.

Ha a dolog meghibásodásában a jogosultat terhelő karbantartási kötelezettség elmulasztása is közrehatott, a szavatossági kötelezettség teljesítésével felmerült költségeket közrehatása arányában a jogosult köteles viselni, ha a dolog karbantartására vonatkozó ismeretekkel rendelkezett, vagy ha a kötelezett e tekintetben tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.

Kicserélés vagy elállás esetén a jogosult nem köteles a dolognak azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye.

Termékszavatosság

A fogyasztónak eladott ingó dolog (a továbbiakban: termék) hibája esetén a fogyasztó követelheti a forgalmazótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges - a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó és a forgalmazó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó vagy a forgalmazó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A forgalmazó mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy

a) a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;

b) a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy

c) a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a forgalmazót terheli.

 (1) A fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a forgalmazóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

A forgalmazót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

A termékszavatossági jogokat a termék tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a forgalmazóval szemben.

Jótállás

A szolgáltató a szerződés vagy jogszabály alapján kötelező jótállás időtartama alatt a jótállást keletkeztető jognyilatkozatban vagy jogszabályban foglalt feltételek szerint köteles helytállni a hibás teljesítésért. Mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

A jótállás a jogosultnak jogszabályból eredő jogait nem érinti.

A jótállásból eredő jogokat a dolog tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a jótállást vállaló kötelezettel szemben.

A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására - megfelelő határidőben - nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.

A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni.

A jótállásból eredő jogok a jótállási jeggyel érvényesíthetőek, kivéve ha a jótállási jegyet nem bocsátották a fogyasztó rendelkezésére.

A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti.

A jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.

A fogyasztó a kijavítás iránti igényét a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.

A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

Kijavítás iránti igény teljesítésekor a vállalkozásnak vagy – a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén – a javítószolgálatnak a jótállási jegyen vagy ahhoz csatoltan fel kell tüntetnie:

a) a kijavítás iránti igény bejelentésének és a kijavításra történő átvételnek az időpontját,

b) a hiba okát és a kijavítás módját, továbbá

c) a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő visszaadásának időpontját.

Kicserélés iránti igény teljesítésekor a vállalkozásnak a jótállási jegyen fel kell tüntetnie a kicserélés tényét és időpontját.

A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket az üzemeltetés helyén kell megjavítani.

Ha a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a vállalkozás, vagy – a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén – a javítószolgálat gondoskodik.

Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

(megjegyzés: ebben nincsenek benne a gépjárművekre vonatkozó külön rendelkezések)

A jótállási jegy mintája az ÁSZF melléklete

5.4. Értékesítés utáni szolgáltatások

Az Agroker Áruház Kft. értékesítés után az ügyfélszolgálaton és a szavatosságon túli egy szolgáltatást (pl. nem szavatossági javítás) külön, egyedi szerződésben vállal.

Az Agroker Áruház Kft. nem készített külön etikai kódexet (a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti lehetsőgé alapján).


6. Adatvédelem, adatbiztonság

--------------------------------------------------------------------------------

6.1 Adatvédelmi nyilatkozat

A szolgáltatás igénybevételéhez szükséges regisztráció során az Agroker Áruház Kft. a következő adatokat rögzíti a vásárlókról: A vásárló azonosításához szükséges adatokat: a vásárló felhasználói neve, jelszava (egyirányúan elkódolva) és elektronikus levelezési címe. Neve, címe, elérhetőségi telefonszáma. A megrendelt áruk kiszállítása érdekében az Agroker Áruház Kft. a következő adatokat bocsátja a szállító, illetve a szállító megbízottja rendelkezésére: megrendelés ideje, átvevő neve (szállítási címből), cég neve (szállítási címből), a teljes szállítási cím, a megrendelés összege, megrendelésszám, megrendelő telefonszáma és egyéb elérhetősége.

6.2 Személyes adatok módosítása

Megadott személyes adatait a vásárló a Webáruház felhasználói felületén bármikor megváltoztathatja, illetve törölheti. Kivételt képez ez alól a következő adatok törlése:
Egyedi azonosító
E-mail cím
Telefonszám
Jelszó
Név módosítása
Egyedi azonosító
A regisztráció törlését a vásárló az info@agrokeraruhaz.hu elektronikus levélcímen, illetve az ügyfélszolgálat telefonszámán kérheti. A telefonszám nem emelt díjas.

7. Záró rendelkezések

--------------------------------------------------------------------------------

7.1. A távoli felek közti szerződésekkel kapcsolatos kikötések

Jelen feltételekről írásba foglalt szerződés nem születik, azt az Agroker Áruház Kft. nem iktatja. Ez alól kivételt képezhetnek azon ügyfeleink, akikkel a vásárlási tranzakciók zömét nem elektronikus úton bonyolítjuk.

7.2. A jogviszony megszűnése

A Webáruház szerződési feltételek mindaddig hatályban maradnak, amíg a Webáruház-szolgáltató a Webáruház-szolgáltatást biztosítja, illetve a megszűnés előtt kezdődő, de még lezáratlan ügyekre, azok lezárásáig. A vásárló bármikor kérheti a szerződés azonnali hatályú megszüntetését, amennyiben nincs folyamatban tranzakció, és egyik fél részéről sem áll fenn követelés. Ezt személyazonosságának igazolása után tudomásul vesszük, és a felhasználó bolthasználati lehetőségét megszüntetjük a regisztrációjának törlésével.

Az Agroker Áruház Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a vásárló nem megfelelő viselkedése esetén indokolt esetben a szerződést egyoldalúan felmondja.

7.4. az Agroker Áruház Kft. felelőssége nem terjed ki

A felhasználó hanyagsága által okozott visszaélésekre (pl.: jelszó harmadik személynek történő kiadása), azokért anyagi, illetve erkölcsi felelősséget nem vállal.

GARANCIA, REKLAMÁCIÓ

Termékeink minőségére a jogszabályok szerinti mértékű garanciát vállalunk.

Ha a termék bizonyítottan hibás, arra az Agroker Áruház Kft. természetesen, visszafizetést, vagy cseregaranciát vállal, amely magában foglalja a szállítási költség visszafizetését vagy új termék ingyenes küldését.

Megrendelő jogosult reklamációját, észrevételeit írásban eljuttatni az Eladóhoz. A reklamációt az Eladó köteles 3 napon belül megvizsgálni, az eredményéről és a további teendőkről írásban értesíteni a Megrendelőt.

Jogvita esetén a fogyasztó békéltető testülethez fordulhat. Az Agroker Áruház Kft. székhelye szerint illetékes békéltető testület:

 

Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő

Békéltető Testület

6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Levelezési cím: 6001 Kecskemét Pf.228

E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

 

Melléklet:

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza!)

Címzett: Agroker Áruház Kft. .

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

.......................................................................

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:........................................................

A fogyasztó(k) neve: .......................................................................................

A fogyasztó(k) címe:.........................................................................................

A fogyasztó(k) aláírása: .......................(kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén!)