napi akciók

Ügyfélszolgálat

76/506-100

0
Kosár

Gyakran ismételt kérdések

Gyakran ismételt kérdések

Kérdések:

1.

Regisztráció, vásárlás:

2.

Kosár:

3.

Melyek a lehetséges fizetési módok?

4.

Megrendelés feldolgozása?

5.

Mennyi a szállítás költsége?

6.

Mennyi a házhozszállítási idő?

7.

Mi a teendő ha nem megfelelő a kapott áru?

8.

Mit kell tennem a csomag kézhez vételekor?

9.

Ügyfélszolgálat:

10.

Cipő, bakancs, csizma reklamáció pontos menete:

Válaszok:

1.

Regisztrációját bármikor elvégezheti a Saját fiók lehetőségnél található Regisztráció gombra kattintva. Regisztrációját az után is elvégezheti, hogy kosárba tette a kiválasztott terméket.  A rendelés feladása előtt felkínáljuk Önnek a regisztráció lehetőségét, megrendelését azonban leadhatja regisztráció nélkül is a kosárfolyamat közben felkínált panel segítségével.

 

2.

A kiválasztott terméket a vásárláshoz a kosárba kell tenni. Ekkor még nem rögzül a vásárlása, a termékeket később törölheti a kosárból. Kosara taralmának megtekintéséhez kattintson a ’Kosár’ menüpontra. A kosárban szereplő termék a kuka (törlés) gombra kattintva teljesen törlődik.

 

3.

Az alábbiakban részletesen tájékozódhat a fizetési módok között, hogy kiválaszthassa az Ön számára legmegfelelőbbet.

Banki átutalás:

Banki átutalás esetén a rendelés személyes ellenőrzését követően e-mail-ben tájékoztatjuk az utalással kapcsolatos teendőkről. Miután a számla kiegyenlítésre kerül, akkor teljesítjük a megrendelt szolgáltatást, illetve postázzuk a csomagot az Ön számára, attól függően, hogy mit rendelt.

Utánvétel:

Utánvéttel történő fizetés választásakor, a rendeléskor megadott adatok alapján a szállítási címére elküldjük a megrendelt terméket. Ebben az esetben a futárnak kell fizetnie, akkor amikor a csomagot kézbesíti.

Az utánvét díja: 650,-Ft (+szállítási költség)

Készpénzes fizetés:

Áruházunkban történő személyes fizetésre is van lehetőség.

4.  

Az Ügyfél változtathat rendelésén, amennyiben a változtatásokat még a megrendelés leadásának napján eszközöli. Ehhez fel kell vennie a kapcsolatot vevőszolgálati munkatársunkkal.

A megrendelés feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 7:30 – 16:30 óráig.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mailben vagy telefonon visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. A megrendelt áruk szállítási ideje a rendelkezésre állás és a összekészítést figyelembe vételével a lehető legrövidebb idő. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 3 - 4 munkanapon belül. A vevő a szállítási határidő esetleges meghosszabbításárol időben tájékoztatva lesz. Az áru kézbesítettnek van tekintve, amennyiben a vevő által megadott címre lett kézbesitve.
Ha az áru két különböző időszakban lesz elküldve, például azért, mert nincs raktáron, akkor a vevő csak egyszer fizet szállítási dijat!

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!Visszautasításra különösen akkor kerülhet sor ha a megrendelt áru elfogyott és utánrendelésre nincs lehetőség. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.
A vevő is törölheti indoklás nélkül a rendelést a megrendelésnek az eladó által való megerősitéséig.
   
6.

A rendelés felvételétől számítva 3-4 munkanap.

Banki átutalás esetén, a pénz beérkezésétől számítva 3-4 munkanap.

Amennyiben olyan terméket rendel, mely nincs raktáron az adott pillanatban, felvesszük Önnel a kapcsolatot, és tájékoztatjuk a lehetséges kiszállítás dátumáról. Ebben az esetben meg kell várnunk a következő beérkezés időpontját.

7.

Elállási jog(visszavételi garancia)

Rendelésétől a 17/1999.-es Kormányrendeletben rögzített elállási jog szerint eltekinthet, az áru átvételét követő 14 munkanapon belül. Az ellállási jog kizárólag arra az esetre vonatkozik, ha a vevő úgy dönt, hogy az általa rendelt termékre, -amit hiánytalanul sértetlen csomagolással, minden okmányával együtt átvett -, valamilyen oknál fogva nem tart igényt.

Ebben az esetben az eladó a kifizetett vételárat haladéktalanul, de legkésőbb a visszaszolgáltatást követő harminc napon belül visszatéríti. A rendeléstől való elállást minél hamarabb jeleznie kell felénk  emailben.

Az elállás során:

- a vevő viseli az elállásból eredő minden felmerülő költséget.

- a visszajuttatás során felmerülő szállítás teljes költsége  a vevőt terheli abban az esetben is, ha kiszállításkor a szállítási  díj értéke kedvezményezett vagy akár 0Ft volt.

-a visszatérítés a szállítási és csomagolási költségre nem vonatkozik.

- előzőleg kell a terméket visszajuttatni az eladónak, csak ezután  tudjuk a vételárat visszafizetni.

- az árucikk csak az eredeti csomagolásban, az eredeti garanciális okmányokkal és számlával együtt szolgáltatható vissza.

- Amennyiben az árucikk sérült, vagy viseltes állapotban van, az eladó kérheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

A 17/1999.-es  kormányrendelet a távollévők között kötött szerződésekről szól

Visszaküldési cím:

6000 Kecskemét, Halasi út 29.

 

Esetleges panaszával  az alábbi szervekhez fordulhat:

 

1. Kecskemét Város Polgármesetei Hivatal jegyzője ( 6000 Kmét, Deák F. tér 3.) Tel.: 76/487-387

2. BKM-i Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelősége ( 6000 Kmét, Klapka u. 34.) Tel.: 481-405

3. BKM-i Kereskedelmi ls Iparkamara Békéltető Testület ( 6000 Kmét, Árpád krt. 6.) Tel.: 76/501-500

8.

A csomag átvételekor ellenőrizze le a futár jelenlétében a csomag állapotát és a biztonsági szalagok épségét. -

9.

Nem talált választ a kérdésére? Munkatársaink készséggel állnak a rendelkezésére. 76/506-100

   
10

Kérem figyelemsen olvassa el az alábbi vásárlási tájékoztatót.

A cipő visszaküldése, illetve kicserélése (pl. más méretű cipő kérése) esetén a szállítási és csomagolási költség Önt terheli.

Reklamációs szempontból a cipő mindig is kényes árucikkenk számított.

Jogosan merül fel a kérdés minden reménybeli vásárlónkban, hogy hogyan lehet az interneten keresztül megrendelt lábbelijénél az esetlegesn előforduló reklamációt orvosolni. Ezekre az esetekre vonatkozólag szeretnénk közzétenni a reklamáció kezelésének pontos menetét.

Üzletpolitikánk egyik alapja, hogy csak első osztályú, kiváló minőségű lábbeliket forgalmazunk, megbízható gyáraktól.

Természetesen sajnos, ezek között is előfordulhat olyan, amelyről a használat során kiderül, hogy valamilyen előre nem látott probléma jelentkezik.

Az általunk forgalmazott cipőkkel kapcsolatban felmerülő reklamációkat:

- gyorsan

- szakszerűen

- a hatályos jogszabályokban előírt határidők betartásával kezeljük

 

 

Mit is jelent ez a gyakorlatban:

Minden cipő mellett a csomagban megtalálja a számlát.

Kérjük őrizze meg ezt a bizonylatot, az esetleges későbbi reklamáció intézésénél ennek fontos szerepe lehet.

 

Ha bármilyen garanciális probláma merül fel a cipővel kapcsolatban hívja a 06 76/506-100-as telefonszámot, vagy írjon egy e-mailt az andrea.nyitrai@agrokeraruhaz.hu -ra.

A cipő a probléma jellegét illetően alapvetően két féle lehe.

1. Javítható probléma

Ebben az esetben a cipőt a gyártónak visszaküldjük, megjavítattjuk, majd a lehető legrövidebb időn belül visszajuttatjuk Önnek.

2. Nem javítható hiba

Ebben az esetben a hibás terméket kicseréljük, vagy a vételárat levásárolhatja.

 

Az általunk forgalmazott cipőkre fél illetve 1 év garancia van, a garancia időtartamáról érdeklődjön kollégáinknál.